PDA

View Full Version : Ajutor Optimizare Sistem



prodygal
14-02-2007, 16:59
Salutare ! Sistemul meu nu functioneaza cum trebuie. Vreau sa-l desfac complet componenta cu componenta si sa incep totul de la 0. Sa instalez componentele, sa schimb cooler-ul de pe procesor, wire management, overclock la procesor, setari bios, creare partitii, instalare windows si programe de testare si monitorizare sistem. Mi-ar fii mai usor daca as gasi pe cineva priceput care sa vina la mine si sa facem treaba asta (contra cost) sau macar sa ma ajutati aici. Sunt incepator dar trebuie sa rezolv problema asta. Carcasa are 3 ventilatoare : 1x120 in fata care baga aer, 1x120 in spate care scoate si 1x80 in lateral care baga. Ma gandesc daca nu ar fii mai bine sa imi scoata aerul prin fata, poate mai scade un pic temperatura din sistem care ajunge la 50 de grade. Ma intereseaza daca nu cumva exista adaptor de la IDE la SATA deoarece cablul de la unitatea optica este incomodat de placa video. Vreau sa imi mai cumpar un cooler pentru procesor si o pasta (ma gandesc la NOCTUA si ZALMAN) Sistemul meu este urmatorul : GIGABYTE P965 S3 , INTEL CORE E6600, GAINWARD 8800GTX, SYCRON 2X1024 DDR2 800 , SEAGATE 320GB SATA 2 16 MB BUFFER, SAMSUNG DVD +/- RW. Poate am noroc si gasesc pe cineva sa ma ajute, si aici pe forum sa primesc sfaturi si recomandari. Multumesc

Dragos Saraolu
14-02-2007, 19:14
Ventilatia este OK cum o ai acum, altfel iti ia foc placa video. Pune niste poze din lateral a carcasei (evident fara capac) pentru sfaturi si cumpara pasta AS5.

prodygal
15-02-2007, 23:26
Scuze de calitatea pozelor dar le-am facut cu telefonul.Si referitor la pasta, m-am gandit la Zalman din motivul asta: http://www.crazypc.ro/forum/showthread.php?t=5949

Cisco Kid
16-02-2007, 00:11