Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
Concurs de overclocking
Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 30 of 98

Thread: Concurs de overclocking

Registered User

Default Concurs de overclocking

Salutari

Stiu ca suna a publicitate si rog moderatorii sa imi stearga imediat mesajul daca considera spam sau publicitate ca atare dar ma gandeam ca vor fi interesati:

Am gasit acest concurs de overclocking si poate sunt amatori:

http://www.ultrapro.ro/concurs/

http://www.ultrapro.ro/concurs/regulament/

Cred ca de pe acest forum vor veni si castigatorii

Castigatori vor fi cei care vor obtine cel mai mare procentaj din raportul frecvente standard - frecvente obtinute prin overclocking, care au rulat testele.
    Deci se puncteaza practic overclocking-ul in procente, nu? Asta insemnad cu cat la suta a crescut frecventa procesorului, corect?

Exista vre-o limitare referitor la racirea folosita? Ca eu nu o vad in regulament

Una peste alta este buna ideea, dar regulamentul ar trebui sa fie putin mai explicit. In al doilea rand, unii dintre noi au racire, sau sursa sau ram de 500$, deci premiul este usor meschin, dar nu asta conteaza cel mai mult.
    Last edited by Monstru; 23-10-2007 at 15:44.

Registered User

1. Corect

2. Nu exista limitari de racire!

Ok,

ne gandim....ne gandim

Cred ca ti-a scapat descrierea acestei arii "Gigibyte™ users strictly forbidden! Trespassers will be shot on sight! Survivors will be shot AGAIN!"

Registered User

Mai eu zic ca e laudabil ca cineva s-a gandit la asa ceva, nu vad care este problema. Pana una/alta nu vad pe Abit/Asus/DFI cu un astfel de concurs.
    Deci ignoram un concurs de overclocking pentru ca este sponsorizat de un producator care nu ne place? Si BTW, de ce nu ne place?